GODZINY PRZYJ臉膯 INTERESANTÓW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
Burmistrz Radzymina Poniedzia艂ek - od godz. 14.00 do godz. 19.30
(II pi臋tro, pokój nr 24)
Zast臋pca Burmistrza Radzymina
Poniedzia艂ek - od godz. 14.00 do godz. 19.00 (II pi臋tro, pokój nr 24)
Sekretarz Gminy Radzymin
Poniedzia艂ek - od godz. 14.00 do godz. 19.00 (II pi臋tro, pokój nr 24)
oraz
kierownicy referatów i osoby pracuj膮ce na samodzielnym stanowisku
przyjmuj膮 Interesantów codziennie w godzinach pracy Urz臋du
W przypadku, gdy dzie艅 wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem wolnym od pracy, Interesanci przyjmowani s膮 w nast臋pnym dniu.
***
Czynno艣膰 przetwarzania: prowadzenie rejestru skarg i wniosków. Obowi膮zek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w j臋zyku polskim: Dziennik Urz臋dowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy i偶:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrza Radzymina z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, e-mail: umig@radzymin.pl**
W sprawach zwi膮zanych z ochron膮 danych osobowych w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin mo偶na kontaktowa膰 si臋 bezpo艣rednio z inspektorem ochrony danych, wysy艂aj膮c wiadomo艣膰 elektroniczn膮 na adres: iod@radzymin.pl .
b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane s膮 w celu prowadzenie rejestru skarg i wniosków. c) podstaw臋 przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych jest niezb臋dne do wype艂nienia przez administratora danych obowi膮zku prawnego, a podstaw膮 prawn膮 s膮 nast臋puj膮ce przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z pó藕n. zm.), ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z pó藕n. zm.) oraz rozporz膮dzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46). d) Pana/Pani* dane osobowe b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom 艣wiadcz膮cym us艂ugi techniczne, przedsi臋biorcom telekomunikacyjnym, firmom 艣wiadcz膮cym us艂ugi hostingowe, firmom archiwizuj膮cym dokumenty, operatorom pocztowym.** e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywa膰 Pana/Pani* danych osobowych do pa艅stwa trzeciego lub organizacji mi臋dzynarodowej, w tym równie偶 do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdzi艂a odpowiedni stopie艅 ochrony. f) okres, przez który dane osobowe b臋d膮 przechowywane: w zale偶no艣ci od charakteru skargi lub wniosku (stosownie do przepisów reguluj膮cych kwesti臋, której dotyczy skarga lub wniosek). g) przys艂uguje Panu/Pani* prawo do 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych osobowych Pana/Pani* dotycz膮cych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. h) przys艂uguje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zwyk艂ego pobytu lub pracy lub ze wzgl臋du na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie przez Pani膮/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezb臋dne w celu przyj臋cia skargi lub wniosku. W przypadku niepodania danych skarga lub wniosek nie b臋dzie procesowana. j) W ramach prowadzenie rejestru skarg i wniosków nie s膮 podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie s膮 profilowane.
* niepotrzebne skre艣li膰 ** wype艂ni膰 odpowiednio do okoliczno艣ci
Podanie danych osobowych jest obowi膮zkowe i wynika z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z pó藕n. zm). |