W celu z艂o偶enia wniosku do Urz臋du konieczne jest posiadanie bezp艂atnego konta u偶ytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urz臋du:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wype艂nienie formularza b膮d藕 do艂膮czenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urz臋du Podawczego; 2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urz臋du do Kancelarii instytucji mieszcz膮cej si臋 w pokoju nr 1 przy Pl. T. Ko艣ciuszki 2 w Radzyminie na nast臋puj膮cych no艣nikach danych: a) Dyskietka 1,44 MB b) Pami臋膰 masowa USB 1.1 lub 2.0 c) P艂yta CD-RW
Wymienione no艣niki musz膮 mie膰 mo偶liwo艣膰 zapisu Urz臋dowego Po艣wiadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urz臋du:
1. Dokumenty elektroniczne musz膮 by膰 podpisane wa偶nym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes 2. Akceptowalne formaty za艂膮czników to: a) DOC, RTF b) XLS c) CSV d) TXT e) GIF, TIF, BMP, JPG f) PDF g) ZIP 3. Wielko艣膰 wszystkich za艂膮czników do艂膮czonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie mo偶e przekroczy膰 3MB. 4. Dokumenty lub no艣niki zawieraj膮ce oprogramowanie z艂o艣liwe b臋d膮 automatycznie odrzucane i nie zostan膮 rozpatrzone.
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Gmina Radzymin Skrytka odbiorcza: /0rt8mdd37i/skrytka
Czynno艣膰 przetwarzania: prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowanie korespondencji i udzielanie na ni膮 odpowiedzi). Obowi膮zek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w j臋zyku polskim: Dziennik Urz臋dowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy i偶:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrz Radzymina z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 RadzyminDane kontaktowe: Gmina Radzymin z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, email: umig@radzymin.pl** b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane s膮 w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na ni膮 odpowiedzi). c) podstaw膮 przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych jest niezb臋dno艣膰 wype艂nienia przez administratora danych obowi膮zku prawnego, a podstaw膮 prawn膮 s膮 nast臋puj膮ce przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 ze zm.), oraz rozporz膮dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiwów zak艂adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67). d) Pana/Pani* dane osobowe b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom 艣wiadcz膮cym us艂ugi techniczne, przedsi臋biorcom telekomunikacyjnym, firmom 艣wiadcz膮cym us艂ugi hostingowe, firmom archiwizuj膮cym dokumenty, operatorom pocztowym**. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywa膰 Pana/Pani* danych osobowych do pa艅stwa trzeciego lub organizacji mi臋dzynarodowej, w tym równie偶 do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdzi艂a odpowiedni stopie艅 ochrony. f) okres, przez który dane osobowe b臋d膮 przechowywane: w zale偶no艣ci od charakteru korespondencji (np. korespondencja zwi膮zana z roszczeniami do 10 lat, inna korespondencja – stosownie do przepisów reguluj膮cych kwesti臋, której dotyczy korespondencja). g) przys艂uguje Panu/Pani* prawo do 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych osobowych Pana/Pani* dotycz膮cych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. h) przys艂uguje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zwyk艂ego pobytu lub pracy lub ze wzgl臋du na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie przez Pani膮/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezb臋dne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na ni膮 odpowiedzi, a tak偶e za艂atwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie b臋dzie procesowana. j) W ramach prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na ni膮 odpowiedzi) nie s膮 podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie s膮 profilowane.
* niepotrzebne skre艣li膰 ** wype艂ni膰 odpowiednio do okoliczno艣ci
Czynno艣膰 przetwarzania: prowadzenie rejestru skarg i wniosków. Obowi膮zek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w j臋zyku polskim: Dziennik Urz臋dowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy i偶:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrza Radzymina z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, e-mail: umig@radzymin.pl** b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane s膮 w celu prowadzenie rejestru skarg i wniosków. c) podstaw臋 przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych jest niezb臋dne do wype艂nienia przez administratora danych obowi膮zku prawnego, a podstaw膮 prawn膮 s膮 nast臋puj膮ce przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875), ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z pó藕n. zm.) oraz rozporz膮dzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46). d) Pana/Pani* dane osobowe b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom 艣wiadcz膮cym us艂ugi techniczne, przedsi臋biorcom telekomunikacyjnym, firmom 艣wiadcz膮cym us艂ugi hostingowe, firmom archiwizuj膮cym dokumenty, operatorom pocztowym.** e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywa膰 Pana/Pani* danych osobowych do pa艅stwa trzeciego lub organizacji mi臋dzynarodowej, w tym równie偶 do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdzi艂a odpowiedni stopie艅 ochrony. f) okres, przez który dane osobowe b臋d膮 przechowywane: w zale偶no艣ci od charakteru skargi lub wniosku (stosownie do przepisów reguluj膮cych kwesti臋, której dotyczy skarga lub wniosek). g) przys艂uguje Panu/Pani* prawo do 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych osobowych Pana/Pani* dotycz膮cych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. h) przys艂uguje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zwyk艂ego pobytu lub pracy lub ze wzgl臋du na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie przez Pani膮/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezb臋dne w celu przyj臋cia skargi lub wniosku. W przypadku niepodania danych skarga lub wniosek nie b臋dzie procesowana. j) W ramach prowadzenie rejestru skarg i wniosków nie s膮 podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie s膮 profilowane.
* niepotrzebne skre艣li膰 ** wype艂ni膰 odpowiednio do okoliczno艣ci
Podanie danych osobowych jest obowi膮zkowe i wynika z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z pó藕n. zm). |