|
| RODO - ochrona danych | | MENU PODMIOTOWE | | Dane | | | Og艂oszenia i Komunikaty | | Tablica og艂osze艅 | | Obwieszczenia Marsza艂ka, Starosty, Burmistrza, W贸jta | | Obwieszczenia, Zawiadomienia i Postanowienia Wojewody | | Obwieszczenia Ministr贸w | | Rada Miejska | | Rada Miejska | | Interpelacje i zapytania Radnych | | Dy偶ury Radnych | | Komisje Rady | | Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej | | Sesje Rady Miejskiej | | Uchwa艂y Rady | | Projekty Uchwa艂 | | Protoko艂y z Sesji | | Radni Powiatowi | | Uchwa艂y RIO w Warszawie | | Statut Gminy | | Instytucje doradcze | | M艂odzie偶owa Rada Gminy Radzymin | | Rada Sportu | | Urz膮d Miasta | | Urz膮d Miasta i Gminy | | Burmistrz | | Zarz膮dzenia Burmistrza | | Zarz膮dzenia Szefa Obrony Cywilnej | | I Zast臋pca Burmistrza | | II Zast臋pca Burmistrza | | Sekretarz | | Skarbnik | | Audyt Wewn臋trzny | | Informacje o kontrolach | | Oferty Pracy w Urz臋dzie | | J臋zyk migowy w Urz臋dzie | | Akty prawa miejscowego | | Akty prawa miejscowego | | Finanse | | Komunikaty i Og艂oszenia | | Wnioski i druki do pobrania | | Bud偶et | | Mienie gminy | | Wykonanie Bud偶etu | | Podatki i op艂aty | | Sprawozdania finansowe | | Raporty o stanie | | Wieloletnia Prognoza Finansowa | | Centralny Rejestr Um贸w | | Zam贸wienia Publiczne | | Plan post臋powa艅 | | Zam贸wienia publiczne o warto艣ci powy偶ej 30 tys. EURO | | Zam贸wienia publiczne o warto艣ci nieprzekraczaj膮cej 30 tys. EURO | | Platforma zakupowa dla wykonawc贸w Gminy Radzymin | | Przetargi Nieruchomo艣ci | | Og艂oszenia o przetargach | | Wyniki przetarg贸w | | MENU PRZEDMIOTOWE | | Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego | | Obwieszczenia i Og艂oszenia | | Studium Uwarunkowa艅 i Kierunk贸w Zagospodarowania Przestrzennego | | Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego | | System Informacji Przestrzennej | | Programy, strategie | | Strategia rozwoju | | Program Rewitalizacji Gminy Radzymin na lata 2016-2023 | | Inne programy | | Ochrona 艢rodowiska | | Komunikaty, Og艂oszenia i Informacje | | Akty prawa miejscowego | | Wnioski do pobrania | | Ochrona zwierz膮t | | Eko Patrol | | Ochrona przyrody | | Gospodarka wodna i melioracje | | Plan Gospodarki Niskoemisyjnej | | Gospodarka Odpadami Komunalnymi | | Edukacja Ekologiczna | | Ekoportal | | Profilaktyka uzale偶nie艅 | | Og艂oszenia o konkursach | | Wyniki konkurs贸w | | Organizacje pozarz膮dowe | | Komunikaty, Og艂oszenia i Informacje | | Og艂oszenia o Konkursach | | Program wsp贸艂pracy | | Konsultacje Programu Wsp贸艂pracy | | Sprawozdania i protoko艂y | | Zasady rozliczania przyznanej dotacji | | Kontrola realizacji zada艅 publicznych | | Formularze | | Akty Prawne | | Baza danych o organizacjach pozarz膮dowych | | Rejestr organizacji, kt贸re otrzyma艂y dofinansowanie | | Adresy internetowe | | Baza Reprezentant贸w NGO | | Centrum Aktywno艣ci Spo艂ecznej | | Nagrody Sportowe | | Klauzula informacyjna RODO | | Og艂oszenia i komunikaty | | Formularze | | Akty prawne | | Ma艂e Granty | | Ma艂e granty | | Formularze "ma艂ych grant贸w" | | Informacja o z艂o偶eniu oferty | | Wykaz z艂o偶onych ofert | | Og艂oszenia o udzieleniu dotacji | | Inicjatywa Lokalna | | Klauzula informacyjna Rodo | | O inicjatywie lokalnej | | Formularze do pobrania | | Akty prawne | | Zaproszenie do udzia艂u w konsultacjach | | Sprawozadanie z konsultacji spo艂ecznych | | Wykaz wniosk贸w przyj臋tych do realizacji | | Zrealizowane inicjatywy lokalne | | Konsultacje spo艂eczne | | Zaproszenia, og艂oszenia o konsultacjach spo艂ecznych | | Uchwa艂y w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji | | Protoko艂y i sprawozdania z przeprowadzonych konsultacji | | Projekt 鈥濶owa jako艣膰 konsultacji spo艂ecznych w planowaniu przestrzennym鈥 | | Radzymi艅ski Bud偶et Obywatelski | | Radzymi艅ski Bud偶et Obywatelski na 2019 rok | | Radzymi艅ski Bud偶et Obywatelski na 2018 rok | | Radzymi艅ski Bud偶et Obywatelski na 2017 rok | | Radzymi艅ski Bud偶et Obywatelski na 2016 rok | | Jednostki, so艂ectwa, sp贸艂ki | | So艂ectwa | | Jednostki organizacyjne | | Sp贸艂ki Komunalne | | O艣wiadczenia maj膮tkowe | | O艣wiadczenia maj膮tkowe | | Informacja publiczna | | Dost臋p do informacji publicznej | | Ponowne wykorzystanie informacji publicznej | | Ograniczenia w dost臋pie do informacji | | Centralne Repozytorium Informacji Publicznej | | Petycje | | Petycje | | Inne | | Nieodp艂atna pomoc prawna | | Decydujmy razem | | Informacje dla rolnik贸w | | Informacje dla przedsi臋biorc贸w | | Inwestycje Gminne | | Osi膮gni臋cia i nagrody | | Kapita艂 Ludzki - Narodowa Strategia Sp贸jno艣ci | | Wybory, Referenda | | Wybory, Referenda | | E-ADMINISTRACJA | | Jak za艂atwi膰 spraw臋 w Urz臋dzie | | Elektroniczna Skrzynka Podawcza | | Sprawd藕 stan sprawy | | Serwis | | Skrzynka Podawcza 2 | | S艂ownik skr贸t贸w | | Wyszukiwarka | | Redakcja Biuletynu | | Instrukcja obs艂ugi | | Rejestr zmian | | Statystyka odwiedzin |
|
|
|
|
Archiwum BIP - dokumenty gminy Radzymin do dn. 15.02.2019 r.
URZ膭D MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 Radzymin Pl. Tadeusza Ko艣ciuszki 2
tel. 22 667-67-67 fax 22 667 68 99 e-mail: umig@radzymin.pl
***
BURMISTRZ Krzysztof Chaci艅ski
tel. 22 6676801 e-mail: burmistrz@radzymin.pl
***
I ZAST臉PCA BURMISTRZA Krzysztof Dobrzyniecki
tel. 22 6676710 e-mail: kdobrzyniecki@radzymin.pl
***
SEKRETARZ Adam 艢lubowski
tel. 22 6676803 e-mail: aslubowski@radzymin.pl
***
SKARBNIK Artur Jakub Goryszewski
tel. 22 6676804 e-mail: skarbnik@radzymin.pl
***
KONTO BANKOWE
Gmina Radzymin ul. Plac Ko艣ciuszki 2 05-250 Radzymin Bank Alior Bank SA nr konta: 53 2490 0005 0000 4530 3906 4326
dane banku dla p艂ac膮cych poza granicami Polski Alior Bank SA IBAN: PL 53 2490 0005 0000 4530 3906 4326 BIC/SWIFT: ALBPPLPW
Wp艂aty na podatek od nieruchomo艣ci, rolny, le艣ny, 艣rodków transportowych i op艂at za 艣mieci dokonujemy na indywidualny nr rachunku bankowego
***
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Gmina Radzymin Skrytka odbiorcza: /0rt8mdd37i/skrytka
|
Informacj zaktualizowano 2019-02-20 13:19:12, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
Godziny pracy Urz臋du:
poniedzia艂ek |
- 10.00 - 19.00 |
wtorek |
- 08.00 - 16.00 |
艣roda |
- 08.00 - 16.00 |
czwartek |
- 08.00 - 16.00 |
pi膮tek |
- 08.00 - 15.00 |
|
Informacj zaktualizowano 2017-12-06 12:19:50, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
KASA URZ臉DU Miasta i Gminy Radzymin
czynna w godzinach:
poniedzia艂ek - od 10.00 do 18.30 - przerwa 12.45-13.15 wtorek – czwartek - od 8.00 do 14.30 - przerwa 12.45-13.15 pi膮tek - od 8.00 do 14.00 - przerwa 12.45-13.15 |
Informacj zaktualizowano 2019-01-30 14:13:53, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska, autor: El偶bieta Zachaj
|
|
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA W URZ臉DZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 RADZYMIN PL. T. KO艢CIUSZKI 2
REFERAT PODATKÓW I OP艁AT LOKALNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2019-01-29 08:47:39, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT PLANOWANIA I REALIZACJI BUD呕ETU 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2019-01-25 12:32:04, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT OGÓLNOORGANIZACYJNY 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-08-14 15:38:44, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-11-02 13:15:34, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska, autor: Monika Or艂owska - Kierowni Referatu OgO
|
|
REFERAT INWESTYCJI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-12-17 17:59:30, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
BIURO WINDYKACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2019-02-05 15:34:20, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT ROZWOJU I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-09-14 09:09:24, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2 e-mail: geodezja@radzymin.pl
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-09-14 09:05:45, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-08-02 12:24:16, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT MELIORACJI I ODWODNIENIA 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19 (I pi臋tro pok. 13)
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-08-14 15:39:04, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT TELEINFORMATYKI I MONITORINGU 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dariusz D膮sal |
Kierownik |
17 |
22 6676821 |
|
Marcin Karczmarczyk |
G艂ówny Specjalista |
17 |
22 6676822 |
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:36:48, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT PARTYCYPACJI I POLITYKI SPO艁ECZNEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:37:19, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT 艢RODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
e-mail: srodowisko@radzymin.pl
|
Informacj zaktualizowano 2019-01-02 10:25:15, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
BIURO RADY MIEJSKIEJ 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Ewa Wojcieszkiewicz |
Kierownik |
26 |
22 6676840 |
|
Ewa Kowalska |
Inspektor |
26 |
22 6676841 |
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:38:28, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERAT PROMOCJI I INFORMACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
e-mail: promocja@radzymin.pl
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dominika Krzy偶anowska-Kida艂a |
Kierownik |
32 |
22 6676848 |
|
Paulina Dzier偶anowska |
Pomoc Administracyjna |
32 |
22 6676849 |
|
Robert Wi艣niewski |
Podinspektor |
32 |
22 6676850 |
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-01-23 08:24:24, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
BIURO ZAMÓWIE艃 PUBLICZNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:39:58, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
BIURO POZYSKIWANIA 艢RODKÓW ZEWN臉TRZNYCH 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-03-27 14:38:11, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
AUDYTOR WEWN臉TRZNY 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Arkadiusz Godula |
Audytor |
35 |
22 6676858 |
|
|
Informacj zaktualizowano 2017-09-26 13:09:18, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA W URZ臉DZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN 05-250 RADZYMIN UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 19
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19
|
|
Informacj zaktualizowano 2018-05-07 11:05:51, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
URZ膭D STANU CYWILNEGO 05-250 Radzymin Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Halina Karasiewicz |
Kierownik |
4 |
22 6676706 |
|
Agnieszka Dom偶a艂owska-艢wieboda |
Zast臋pca Kierownika |
4 |
22 6676706 |
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:43:36, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. RELACJI INWESTORSKICH I KOMUNIKACJI 05-250 Radzymin Pl. T. Ko艣ciuszki 2
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Piotr Chary艂o |
Inspektor |
26 |
22 6676777 |
|
|
Informacj zaktualizowano 2017-12-19 08:41:32, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ I ZEZWOLE艃 05-250 Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Magdalena Ros艂on |
Inspektor |
11 |
22 6676708 |
|
Aleksandra Adamczyk |
Pomoc Administracyjna |
11 |
22 6676709 |
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:44:17, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBRONY CYWILNEJ, OBRONNO艢CI I ZARZ膭DZANIA KRYZYSOWEGO 05-250 Radzymin Konstytucji 3 Maja 19
|
|
|
Nr pokoju |
Nr telefonu |
e-mail |
Dariusz D膮bkowski |
Podinspektor |
12 |
22 6676711 |
|
Tomasz Bielec |
Pomoc Administracyjna |
12 |
22 6676712 |
|
|
Informacj dodano 2017-09-18 14:44:49, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
|
|
e-mail |
Arkadiusz Godula |
Inspektor ochrony danych |
|
|
Informacj dodano 2018-08-02 14:21:01, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
WNOSZENIE OP艁AT ZA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE RADZYMIN
po 1 LIPCA 2013 roku
- WP艁ATY TYLKO NA INDYWIDUALNY NUMER KONTA „艢MIECIOWEGO”-
SZANOWNI MIESZKA艃CY GMINY RADZYMIN, uprzejmie informujemy, 偶e od dnia 1 lipca 2013 roku wszelkie wp艂aty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo艣ci zamieszka艂ych nale偶y realizowa膰 wy艂膮cznie w oparciu o Pa艅stwa
indywidualny numer konta bankowego
- generowany na podstawie numeru z艂o偶onej przez Pa艅stwa deklaracji o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
-----------------------------------------------------------------
GMINA RADZYMIN
REGON - 013269700 NIP - 1251333745
NUMER KODU TERYTORIALNEGO
Miasto - 1434094 Wie艣 - 1434095 |
Informacj zaktualizowano 2017-09-18 14:46:46, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|
Czynno艣膰 przetwarzania: prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowanie korespondencji i udzielanie na ni膮 odpowiedzi). Obowi膮zek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w j臋zyku polskim: Dziennik Urz臋dowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy i偶:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrz Radzymina z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 RadzyminDane kontaktowe: Gmina Radzymin z siedzib膮 w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Ko艣ciuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, email: umig@radzymin.pl**
W sprawach zwi膮zanych z ochron膮 danych osobowych w Urz臋dzie Miasta i Gminy Radzymin mo偶na kontaktowa膰 si臋 bezpo艣rednio z inspektorem ochrony danych, wysy艂aj膮c wiadomo艣膰 elektroniczn膮 na adres: iod@radzymin.pl .
b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane s膮 w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na ni膮 odpowiedzi). c) podstaw膮 przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych jest niezb臋dno艣膰 wype艂nienia przez administratora danych obowi膮zku prawnego, a podstaw膮 prawn膮 s膮 nast臋puj膮ce przepisy: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 ze zm.), oraz rozporz膮dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiwów zak艂adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67). d) Pana/Pani* dane osobowe b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom 艣wiadcz膮cym us艂ugi techniczne, przedsi臋biorcom telekomunikacyjnym, firmom 艣wiadcz膮cym us艂ugi hostingowe, firmom archiwizuj膮cym dokumenty, operatorom pocztowym**. e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywa膰 Pana/Pani* danych osobowych do pa艅stwa trzeciego lub organizacji mi臋dzynarodowej, w tym równie偶 do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdzi艂a odpowiedni stopie艅 ochrony. f) okres, przez który dane osobowe b臋d膮 przechowywane: w zale偶no艣ci od charakteru korespondencji (np. korespondencja zwi膮zana z roszczeniami do 10 lat, inna korespondencja – stosownie do przepisów reguluj膮cych kwesti臋, której dotyczy korespondencja). g) przys艂uguje Panu/Pani* prawo do 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych osobowych Pana/Pani* dotycz膮cych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. h) przys艂uguje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego pa艅stwa cz艂onkowskiego Unii Europejskiej, w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zwyk艂ego pobytu lub pracy lub ze wzgl臋du na miejsce domniemanego naruszenia RODO. i) podanie przez Pani膮/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezb臋dne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na ni膮 odpowiedzi, a tak偶e za艂atwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie b臋dzie procesowana. j) W ramach prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na ni膮 odpowiedzi) nie s膮 podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie s膮 profilowane.
* niepotrzebne skre艣li膰 ** wype艂ni膰 odpowiednio do okoliczno艣ci |
Informacj zaktualizowano 2018-08-09 09:46:39, wprowadzaj眂y: Anna Kotowska
|
|