Adam 艢lubowski
tel. 22 66-76-803 fax: 22 6676899
e-mail: aslubowski@radzymin.pl; sekretarz@radzymin.pl
Przyj臋cia interesantów w sprawie skarg i wniosków:
w poniedzia艂ki w godz. 14.00 - 19.00
(II pi臋tro, pokój nr 22)
1. Sekretarz realizuje zadania gminy powierzone przez burmistrza w okre艣lonym zakresie, organizuje prac臋 urz臋du, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie, odpowiednie warunki dzia艂ania oraz bie偶膮c膮 kontrol臋 pracy osób zatrudnionych w urz臋dzie.
2. Do zada艅 sekretarza nale偶y w szczególno艣ci: 1) przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewn臋trznych w zakresie organizacji i funkcjonowania urz臋du; 2) wykonywanie zada艅 z zakresu zapewnienia w艂a艣ciwej organizacji pracy urz臋du, koordynowanie dzia艂a艅 poszczególnych stanowisk pracy oraz realizowanie polityki zarz膮dzania zasobami ludzkimi; 3) pe艂nienie sta艂ego nadzoru nad prawid艂owym funkcjonowaniem urz臋du, wspó艂praca ze wszystkimi pracownikami w zakresie przestrzegania zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i terminowego za艂atwiania spraw; 4) projektowanie, wdra偶anie i nadzorowanie rozwi膮za艅 organizacyjnych usprawniaj膮cych prac臋 urz臋du; 5) nadzór nad przygotowaniem zakresów czynno艣ci dla poszczególnych stanowisk pracy; 6) kszta艂towanie sprawnego systemu komunikacji wewn臋trznej oraz zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu informacji i warunków materialno – technicznych dla dzia艂alno艣ci urz臋du; 7) koordynowanie dzia艂alno艣ci komórek organizacyjnych urz臋du oraz organizowanie ich wspó艂pracy; 8) rozstrzyganie sporów pomi臋dzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urz臋du w szczególno艣ci dotycz膮cymi podzia艂u zada艅; 9) kontrola prawid艂owego wykonywania przez podleg艂ych pracowników zada艅 wynikaj膮cych z zakresu czynno艣ci; 10) przygotowywanie regulaminów i dokumentacji zwi膮zanej z naborem pracowników, w tym udzia艂 w pracach komisji rekrutacyjnej; 11) organizowanie i koordynowanie przebiegu s艂u偶by przygotowawczej w urz臋dzie; 12) nadzór nad szkoleniem i rozwojem zawodowym pracowników urz臋du; 13) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urz臋du; 14) opracowywanie procedury oceny pracowników, weryfikacja kryteriów oceny, przeprowadzenie ocen i analiza ich wyników; 15) doradztwo w sprawach zwi膮zanych z etyk膮 zawodow膮 i etycznym post臋powaniem; 16) okre艣lanie za艂o偶e艅 i kierunków informatyzacji urz臋du; 17) kontrola gospodarowania mieniem na terenie urz臋du; 18) nadzór nad procesem przygotowywania projektów aktów prawnych przez urz膮d; 19) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw; 20) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego za艂atwiania interpelacji, skarg, wniosków i petycji; 21) prowadzenie i nadzór nad stosowaniem procedur udost臋pniania informacji publicznej; 22) wspó艂praca w zakresie przygotowywania materia艂ów do Biuletynu Informacji Publicznej i na stron臋 internetow膮 urz臋du; 23) wspó艂praca z organami so艂ectw; 24) koordynacja prac zwi膮zanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendów; 25) wspó艂praca z rad膮, prezydium rady oraz komisjami rady; 26) udzielanie pomocy pracownikom urz臋du w przygotowywaniu wniosków o 艣rodki z funduszy unijnych i innych 藕róde艂 zewn臋trznych; 27) wykonywanie czynno艣ci z zakresu prawa pracy wobec burmistrza, za wyj膮tkiem ustalenia wynagrodzenia oraz czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zaniem i rozwi膮zaniem stosunku pracy; 28) wykonywanie funkcji zwierzchnika s艂u偶bowego wobec pracowników urz臋du bezpo艣rednio podleg艂ych; 29) pe艂nienie funkcji kierownika urz臋du w razie nieobecno艣ci burmistrza i zast臋pcy burmistrza.
3. Sekretarz bezpo艣rednio nadzoruje dzia艂alno艣膰: 1) Referatu Ogólnoorganizacyjnego; 2) Biura Rady.
4. Dzia艂alno艣膰 Biura Rady pod wzgl臋dem formalnym nadzoruje sekretarz, za艣 pod wzgl臋dem merytorycznym – przewodnicz膮cy rady miejskiej.
|