ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018
Szkoła Podstawowa im Prymasa Tysiąclecia w Nadmie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wywóz nieczystości płynnych z szamba i czyszczenie studni przelewowej wraz z pompą.
1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie ul. Szkolna 7 Zaprasza do złożenia ofert na cenę jednostkową za m3 szamba.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego usytuowanego na terenie szkolnym oraz czyszczenie studni i pompy wg. potrzeb. • Szacunkowa ilość wywozu nieczystości płynnych z szamba to około 400 m 3 rocznie tj. 10 m3 jednorazowo. Podana szacunkowa pojemność określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w zakresie realizacji usługi podczas obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia, • Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Radzymin, • Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem przepisów BHP i innych wg. aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte.
3. Warunki udziału w postępowaniu: • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadanie stosownego zezwolenia na wykonywanie usług komunalnych w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych. • Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. • Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. • Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. • Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń Wykonawcy.
4. Termin realizacji zamówienia: 1 styczeń 2019r. – 31 grudzień 2019r.
5. Opis i sposób przygotowania oferty: • każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę, • oferta wraz z załączonymi dokumentami należy umieścić w kopercie opisanej ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018 oraz nazwa firmy i adres Wykonawcy.
6. Na ofertę składają się: • formularz ofertowy (załącznik do zaproszenia), • aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert), • oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego, • zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
7. Kryteria oceny ofert: cena brutto.
8. Opis sposobu obliczenia ceny: • Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty dojazdu, wypompowania nieczystości płynnych, transportu, zrzutu do najbliższego punktu odbioru ścieków oraz koszty podatku VAT. • Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
9. Osoby do porozumiewania się z wykonawcami: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest dyrektor Wiesława Świeczak, Elżbieta Ładziak-Woźniak - sekretarz (tel.22 781-33-93), adres e.mail : sekretariat@spnadma.pl
" target=_new>target="_new">sekretariat@spnadma.pl
10. Miejsce i termin składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami. Oferty należy składać (w jeden z niżej wymienionych sposobów): - w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nadma ul. Szkolna 7 - listownie na adres szkoły w terminie do dnia 21.12.2018r. do godz. 14:00. Wymagane załączniki:
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. Załącznik nr 2: Oświadczenia o spełnianiu warunków . Załącznik nr 3: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4: Aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. Załącznik nr 5: Oświadczenie o posiadanym taborze do wykonania usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wyboru oferty, bez podawania przyczyny.
Dyrektor /-/ mgr Wiesława Świeczak
FORMULARZ OFERTOWY
Zapytanie ofertowe (skan) |