Adam Åšlubowski
tel. 22 66-76-803 fax: 22 6676899
e-mail: aslubowski@radzymin.pl; sekretarz@radzymin.pl
PrzyjÄ™cia interesantów w sprawie skarg i wniosków:
w poniedziałki w godz. 14.00 - 19.00
(II piÄ™tro, pokój nr 22)
1. Sekretarz realizuje zadania gminy powierzone przez burmistrza w okreÅ›lonym zakresie, organizuje pracÄ™ urzÄ™du, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie, odpowiednie warunki dziaÅ‚ania oraz bieżącÄ… kontrolÄ™ pracy osób zatrudnionych w urzÄ™dzie.
2. Do zadaÅ„ sekretarza należy w szczególnoÅ›ci: 1) przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnÄ™trznych w zakresie organizacji i funkcjonowania urzÄ™du; 2) wykonywanie zadaÅ„ z zakresu zapewnienia wÅ‚aÅ›ciwej organizacji pracy urzÄ™du, koordynowanie dziaÅ‚aÅ„ poszczególnych stanowisk pracy oraz realizowanie polityki zarzÄ…dzania zasobami ludzkimi; 3) peÅ‚nienie staÅ‚ego nadzoru nad prawidÅ‚owym funkcjonowaniem urzÄ™du, wspóÅ‚praca ze wszystkimi pracownikami w zakresie przestrzegania zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i terminowego zaÅ‚atwiania spraw; 4) projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie rozwiÄ…zaÅ„ organizacyjnych usprawniajÄ…cych pracÄ™ urzÄ™du; 5) nadzór nad przygotowaniem zakresów czynnoÅ›ci dla poszczególnych stanowisk pracy; 6) ksztaÅ‚towanie sprawnego systemu komunikacji wewnÄ™trznej oraz zapewnienie wÅ‚aÅ›ciwego obiegu informacji i warunków materialno – technicznych dla dziaÅ‚alnoÅ›ci urzÄ™du; 7) koordynowanie dziaÅ‚alnoÅ›ci komórek organizacyjnych urzÄ™du oraz organizowanie ich wspóÅ‚pracy; 8) rozstrzyganie sporów pomiÄ™dzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzÄ™du w szczególnoÅ›ci dotyczÄ…cymi podziaÅ‚u zadaÅ„; 9) kontrola prawidÅ‚owego wykonywania przez podlegÅ‚ych pracowników zadaÅ„ wynikajÄ…cych z zakresu czynnoÅ›ci; 10) przygotowywanie regulaminów i dokumentacji zwiÄ…zanej z naborem pracowników, w tym udziaÅ‚ w pracach komisji rekrutacyjnej; 11) organizowanie i koordynowanie przebiegu sÅ‚użby przygotowawczej w urzÄ™dzie; 12) nadzór nad szkoleniem i rozwojem zawodowym pracowników urzÄ™du; 13) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzÄ™du; 14) opracowywanie procedury oceny pracowników, weryfikacja kryteriów oceny, przeprowadzenie ocen i analiza ich wyników; 15) doradztwo w sprawach zwiÄ…zanych z etykÄ… zawodowÄ… i etycznym postÄ™powaniem; 16) okreÅ›lanie zaÅ‚ożeÅ„ i kierunków informatyzacji urzÄ™du; 17) kontrola gospodarowania mieniem na terenie urzÄ™du; 18) nadzór nad procesem przygotowywania projektów aktów prawnych przez urzÄ…d; 19) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw; 20) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego zaÅ‚atwiania interpelacji, skarg, wniosków i petycji; 21) prowadzenie i nadzór nad stosowaniem procedur udostÄ™pniania informacji publicznej; 22) wspóÅ‚praca w zakresie przygotowywania materiaÅ‚ów do Biuletynu Informacji Publicznej i na stronÄ™ internetowÄ… urzÄ™du; 23) wspóÅ‚praca z organami soÅ‚ectw; 24) koordynacja prac zwiÄ…zanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendów; 25) wspóÅ‚praca z radÄ…, prezydium rady oraz komisjami rady; 26) udzielanie pomocy pracownikom urzÄ™du w przygotowywaniu wniosków o Å›rodki z funduszy unijnych i innych źródeÅ‚ zewnÄ™trznych; 27) wykonywanie czynnoÅ›ci z zakresu prawa pracy wobec burmistrza, za wyjÄ…tkiem ustalenia wynagrodzenia oraz czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z nawiÄ…zaniem i rozwiÄ…zaniem stosunku pracy; 28) wykonywanie funkcji zwierzchnika sÅ‚użbowego wobec pracowników urzÄ™du bezpoÅ›rednio podlegÅ‚ych; 29) peÅ‚nienie funkcji kierownika urzÄ™du w razie nieobecnoÅ›ci burmistrza i zastÄ™pcy burmistrza.
3. Sekretarz bezpoÅ›rednio nadzoruje dziaÅ‚alność: 1) Referatu Ogólnoorganizacyjnego; 2) Biura Rady.
4. DziaÅ‚alność Biura Rady pod wzglÄ™dem formalnym nadzoruje sekretarz, zaÅ› pod wzglÄ™dem merytorycznym – przewodniczÄ…cy rady miejskiej.
|